PŁATNOŚCI & BEZPIECZEŃSTWO
-
Wszystkie bramki płatności bezpośrednich są zgodne ze standardami określonymi przez PCI-DSS zarządzanymi przez PCI Security Standards Council, która jest wspólnym wysiłkiem marek takich jak Visa, MasterCard, American Express i Discover.
-
Tak, akceptujemy płatności online. Przetwarzanie płatności i ważne informacje o klientach są szybkie, łatwe i bezpieczne.
Dowiedz się więcej o bezpiecznym procesie realizacji zakupu w naszym sklepie tutaj.
WYSYŁKA & DOSTAWA
-
Wysyłka krajowa może zająć do 5 dni roboczych.
Wysyłka zagraniczna może zająć do 7-10 dni roboczych.
Ze względu na wyzwania związane z globalnym łańcuchem dostaw, czas wysyłki może być dłuższy niż zwykle.
-
Ceny wysyłki mogą się różnić w zależności od regionu i są obliczane przy kasie.
Oto pełne szczegóły naszej polityki wysyłkowej.
-
Oferujemy bezpłatną wysyłkę dla zamówień powyżej 499 PLN. Sprawdź koszyk, aby zobaczyć aktualną ofertę bezpłatnej wysyłki.
-
Tak, wysyłamy nasze produkty na cały świat.
-
W przypadku nie odebrania lub odmowy przyjęcia paczki koszty przesyłki zwrotnej zostaną odliczone od kwoty zamówienia do zwrotu.
Gdy klient dokonał zamówienia za pobraniem i nie odebrał paczki, sprzedawca ma prawo zablokować lub anulować zamówienia za pobraniem w przyszłości.
GWARANCJA & NAPRAWA
-
Wszystkie nasze produkty podlegają kontroli jakości.
Gwarancja obejmuje wszelkie wady produkcyjne, projektowe lub materiałowe. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o zauważonych wadach.
Gwarancja nie obejmuje niewłaściwego użytkowania lub innych problemów, które nie wynikają z wad materiałowych producenta.
-
Towary są klasyfikowane jako wadliwe, jeśli zostały otrzymane w stanie uszkodzonym lub w przypadku wystąpienia wady produkcyjnej w ciągu 2 laty od daty zakupu.
Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie należy składać poprzez skontaktowanie się poprzez e-mail na naszej stronie wraz z dołączonymi zdjęciami wady w celu wygenerowania etykiety zwrotnej. Formularz reklamacyjny pobierzesz tutaj.
Reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
ZWROTY & REFUNDACJE
-
Tak, oferujemy pełne i częściowe zwroty kosztów. Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej polityki zwrotów, prosimy o kontakt.
-
Możesz zażądać zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia.
-
Jeśli produkt jest nieużywany, nieuszkodzony i ma wszystkie metki, masz prawo do pełnego zwrotu pieniędzy.
W przypadku, gdy produkt został uszkodzony, a uszkodzenie nie jest objęte gwarancją, nie masz prawa do zwrotu pieniędzy.
Sprawdź nasze Warunki świadczenia usług, aby sprawdzić, czy kwalifikujesz się do zwrotu pieniędzy.