-
Oferujemy możliwość zwrotu oraz wymiany. Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania paczki.
Opłaty za wysyłkę z pierwotnego zamówienia nie podlegają zwrotowi.
Dodatkowe wytyczne dotyczące zwrotów
- Produkty muszą być zwracane nienoszone, nieprane, w oryginalnym stanie i z dołączonymi wszystkimi metkami i wkładkami. Do paczki zwrotnej należy dołączyć oryginalny dokument zakupu oraz poprawnie wypełniony formularz zwrotu/wymiany. Jeśli zamówienie zostało zakupione przy użyciu karty podarunkowej, zwrot zostanie zwrócony tylko bezpośrednio na kartę podarunkową.
- Prosimy o noszenie swojej bielizny podczas przymierzania zakupionego produktu.
- Torby/pudełka firmowe muszą być zwrócone wewnątrz pudełek wysyłkowych, ponieważ jest to uważane za część produktu. Do zwrotu zalecamy użyć oryginalnego opakowania dołączonego do przesyłki.
- Zalecamy korzystanie z następujących usług wysyłkowych: DHL, UPS, GLS, FedEx, InPost (w Polsce i we Włoszech). Należy pamiętać, że zwrot za pośrednictwem USPS i Royal Mail może potrwać znacznie dłużej.
- Nasza firma nie odbiera paczek zwrotnych z paczkomatów.
- Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotów, które wykazują oznaki zużycia lub nie spełniają powyższych kryteriów. Za wysyłkę zwrotną i wszelkie cła zwrotne odpowiada klient.
ADRES DO ZWROTÓW/WYMIAN:
CPRC EWA BERNACIAK, Krzemieniecka 2 , 94-030 Łódź, Polska, +48 500 002 101, perilla@perilla.pl
-
- dowód zakupu
- zachowanie numeru śledzenia paczki zwrotnej (bez tego nie otrzymasz zwrotu pieniędzy, jeśli paczka zostanie zgubiona przez kuriera)
- wydrukowany formularz wymiany (pobierz) lub zwrotu (pobierz)
-
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu powiadomimy Cię, czy zwrot został przyjęty, czy odrzucony. Proces ten może potrwać do 14 dni od daty dostarczenia informacji o śledzeniu zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, zostanie on przetworzony i zastosowany do pierwotnej metody płatności.
Należy pamiętać, że pojawienie się zwrotu na koncie bankowym może potrwać do 3-5 dni roboczych ze względu na różne czasy przetwarzania przez organizacje finansowe.
-
Opłaty za przesyłkę wychodzącą z pierwotnego zamówienia nie podlegają zwrotowi.
-
Wszystkie koszty wysyłki (w tym wysyłki zwrotnej) oraz wszelkie związane z nią cła i podatki pokrywa klient.
-
Towary są klasyfikowane jako wadliwe, jeśli zostały otrzymane w stanie uszkodzonym lub w przypadku wystąpienia wady produkcyjnej w ciągu 2 laty od daty zakupu.
Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie należy składać poprzez skontaktowanie się poprzez e-mail na naszej stronie wraz z dołączonymi zdjęciami wady w celu wygenerowania etykiety zwrotnej. Formularz reklamacyjny pobierzesz tutaj.
Reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.