WYSYŁKA & DOSTAWA
Jakie metody wysyłki oferujecie?
POLSKA
INPOST kurier/paczkomaty - (1-2 dni robocze)
DPD - (1-2 dni robocze)
KRAJE UNII EUROPEJSKIEJ
DPD - (2-4 dni robocze)
KRAJE SPOZA UNII EUROPEJSKIEJ
TNT/FEDEX - (3-7 dni robocze)
Ile czasu zajmie dostarczenie mojego zamówienia?
Dostawa na terenie Polski zajmuje kurierowi
DPD/InPost 1-2 dni robocze, a zagraniczna DPD 2-4 dni roboczych oraz
TNT/FEDEX 3-7 dni roboczych.
Powyższe czasy to również szacunki naszych kurierów. Przewidywany czas nie uwzględnia odprawy celnej, na którą niestety nie mamy wpływu. Zamówienia nie są realizowane w weekendy i święta.
Robimy co w naszej mocy, aby zamówione produkty dotarły do Ciebie na czas.
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
W momencie złożenia przez Ciebie zamówienia zaczynamy szycie produktów, które kupiłaś/eś.
Czas realizacji zamówienia może wynosić od 4 do 7 dni roboczych. W zależności od sezonu czy akcji promocyjnych ten czas może się wydłużyć o dodatkowe 3 dni robocze.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Po wysłaniu paczki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, która zawiera szczegóły śledzenia. Po prostu kliknij podany link, aby śledzić swoje zamówienie.
Podatki i cła
Wszystkie przesyłki międzynarodowe mogą podlegać cłom i podatkom. Wszelkie podatki i opłaty celne leżą w gestii klienta i nie są wliczone w koszt zamówienia ani koszty wysyłki. Perilla nie ponosi odpowiedzialności za żadne cła ani podatki lokalne związane z wysyłką międzynarodową. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź lokalną witrynę celną.
Moja paczka zaginęła, co mam zrobić?
Zachęcamy do skontaktowania się z przewoźnikiem odpowiedzialnym za dostawę i podania numeru śledzenia, ponieważ będzie on miał najbardziej aktualne informacje.Jeśli nadal potrzebujesz pomocy skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
ZWROTY & WYMIANY
Jaki jest adres do odsyłki mojego zwrotu/wymiany?
CPRC EWA BERNACIAK
Krzemieniecka 2, 94-030 Łódź, Polska
Jaka jest nasza polityka zwrotów ?
Produkt musi być w oryginalnym stanie, a wszystkie metki pozostają na swoim miejscu. Zalecamy noszenie majtek na własnej bieliźnie. Produkt nie może być uszkodzony, noszony, nosić zapach, prany ani w jakikolwiek inny sposób modyfikowany. Jeśli wyżej wymienione przykłady posiadq produkt zostanie natychmiast wysłany z powrotem do Ciebie z naszego magazynu zwrotów.
Jak odesłać zwrot lub wymianę?
Możesz wybrać opcję zwrotu za pośrednictwem wybranego przez siebie kuriera. Klient jest odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną oraz wszelkie opłaty i należności z nią związane. To od Ciebie zależy, którego kuriera użyjesz, jednak zalecamy skorzystanie z metody przesyłki rejestrowanej. Nie ponosimy odpowiedzialności za przedmioty zaginione w transporcie, dlatego zalecamy odesłanie towaru przesyłką poleconą/śledzoną i zachowanie dowodu nadania oraz numeru śledzenia. Bez dowodu nadania lub informacji o śledzeniu przesyłki, nie będą wydawane zwroty ani wymiany .Do przesyłki zwrotnej należy również dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura)oraz wypełniony formularz zwrotu lub formularz wymiany.
Ile czasu mam na zwrot i wymianę?
Na zwrot lub wymianę dostarczonego produktu masz 14 dni od daty jego otrzymania.
Co kiedy przekroczę termin zwrotu?
W przypadku gdy minął termin 14 dni na zwrot nie przyjmujemy towaru oraz odsyłamy do klienta.
Co zrobić, jeśli wystąpił problem z moimi produktami (wady/błędny produkt)?
Jesteśmy przekonani, że pokochasz swoje produkty, jednak jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z jakością lub błędnie otrzymanym produktem, szybko to rozwiążemy. Proszę skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Przedmioty, w przypadku których podejrzewa się, że są wadliwe, muszą zostać zwrócone w ramach naszej darmowej etykiety wygenerowanej przez nasz zespół, i skontrolowane przez nasz zespół.
Czy mogę wymienić produkty?
Oferujemy wymianę tego samego produktu na inny rozmiar oraz na inny model. Jeśli to możliwe, elementy zamienne zostaną wysłane w ciągu 14 dni. Jeśli wybrany przez Ciebie rozmiar zamienny nie jest dostępny, otrzymasz automatyczny zwrot pieniędzy i powiadomienie e-mailem. Jeśli wymieniasz na inny model i występuję różnica kwoty otrzymasz zwrot tą samą metodą płatności lub prześlemy ci numer konta bankowego do przelewu.
Czy mogę wymienić produkty z akcji rabatowej?
Tak, wtedy wymieniamy dla Ciebie produkt po rabacie który otrzymałeś.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Czy możliwa jest zmiana adresu po potwierdzeniu zamówienia?
Jeśli Twoje zamówienie zostało zrealizowane, zmiana adresu nie jest możliwa.Jeśli poprosisz o zmianę przed jej spełnieniem, może to być możliwe, ale nie może być zagwarantowane.
Czy mogę przyspieszyć realizację moje zamówienia?
Jeśli chcesz przyspieszyć swoje zamówienie, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta.
Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Jeśli chcesz zmienić swoje zamówienie, skontaktuj się z nami natychmiast. Zamówienia realizujemy szybko, a gdy nasz magazyn przetworzy Twoje zamówienie, nie będziemy mogli wprowadzić zmian.
Chcę otrzymać fakturę VAT jak to zrobić?
Jeśli potrzebujesz fakturę na osobę fizyczną lub na firmę, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
Czy jest możliwość zapakowania na prezent?
Tak, dodaj taką informację w notatkach do zamówienia. Jeśli zechcesz nie dodawać paragonu do paczki wyślemy ci go na e-mail.
Sposób pakowania:
-torba firmowa
-pudełko (nie do każdego produktu dodawane jest pudełko, wtedy pakujemy w torbę organzową)
-wstążka