POLITYKA ZWROTÓW I WYMIAN
-
- Dokumenty do Zwrotu
W paczce znajdziesz torbę firmową oraz inne elementy, które należy dołączyć do zwrotu. Pamiętaj, aby również umieścić paragon lub fakturę.
- Polityka Zwrotów
Przed rozpoczęciem procesu zwrotu, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów. Sprawdź terminy, warunki oraz ewentualne opłaty związane z zwrotem.
- Przygotowanie Towaru
Zbierz wszystkie elementy, które otrzymałeś, w tym oryginalne opakowanie i produkty. Upewnij się, że produkt jest w stanie nienaruszonym, chyba że zwracasz go z powodu wady.
- Formularz Zwrotu
Formularz zwrotu znajdziesz w zakładce powyżej pod tytułem "dokumenty zwrotu i wymiany". Wypełnij go dokładnie, podając powód zwrotu oraz swoje dane kontaktowe.
Prosimy o podzielenie się swoją opinią na temat produktu oraz jego rozmiarów, abyśmy mogli lepiej dostosować naszą ofertę do Twoich potrzeb i nieustannie ją udoskonalać. Dziękujemy za pomoc i czas poświęcony na wypełnienie formularza!
- Zabezpieczenie Towaru
Starannie zapakuj produkt, aby zapobiec jego uszkodzeniu w trakcie transportu. Użyj oryginalnego opakowania lub innego solidnego opakowania.
- Koszty Zwrotu
Produkty odesłane są na koszt klienta. Nie generujemy etykiet zwrotnych, dlatego pamiętaj, aby samodzielnie zorganizować wysyłkę.
- Nadanie Paczki
Udaj się do najbliższego punktu nadawczego i nadaj paczkę. Zachowaj potwierdzenie nadania jako dowód wysyłki. Upewnij się, że masz numer śledzenia, jeśli jest dostępny.
Zalecane Usługi Wysyłkowe
Rekomendujemy korzystanie z usług takich jak DHL, UPS, GLS, FedEx, InPost (w Polsce i we Włoszech). Należy pamiętać, że zwrot za pośrednictwem USPS i Royal Mail może potrwać znacznie dłużej.Paczkomaty
Nasza firma nie odbiera paczek zwrotnych z paczkomatów.Adres: CPRC EWA BERNACIAK, Krzemieniecka 2, 94-030 Łódź, Polska
Telefon: +48 500 002 101
E-mail: perilla@perilla.pl- Śledzenie Statusu Zwrotu
Po wysłaniu przesyłki, monitoruj status zwrotu za pomocą numeru śledzenia.
- Oczekiwanie na Zwrotu Pieniędzy
Po dotarciu paczki do nas, zajmiemy się przetwarzaniem zwrotu. Zwrot pieniędzy zazwyczaj następuje w ciągu kilku dni roboczych, ale czas ten może się różnić.
- Kontakt z Obsługą Klienta
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące procesu zwrotu, skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Możesz z nami rozmawiać telefonicznie lub mailowo.
- Zakończenie Procesu
Po otrzymaniu zwrotu pieniędzy oraz potwierdzeniu, że wszystko przebiegło pomyślnie, możesz zakończyć proces zwrotu. Zachęcamy do podzielenia się swoją opinią na temat doświadczeń związanych z zwrotem.
-
- Stan Produktu
Produkty muszą być zwracane nienoszone, nieprane, w oryginalnym stanie i z dołączonymi wszystkimi metkami oraz wkładkami. Do paczki zwrotnej należy dołączyć oryginalny dokument zakupu oraz poprawnie wypełniony formularz zwrotu/wymiany. Jeśli zamówienie zostało zakupione przy użyciu karty podarunkowej, zwrot zostanie dokonany wyłącznie bezpośrednio na kartę podarunkową. - Przymierzanie Produktów
Prosimy o noszenie swojej bielizny podczas przymierzania zakupionego produktu, aby zapewnić jego higieniczne zwrócenie. - Opakowanie
Torby lub pudełka firmowe muszą być zwrócone wewnątrz pudełek wysyłkowych, gdyż są one uznawane za część produktu. Zalecamy użycie oryginalnego opakowania dołączonego do przesyłki. - Prawo do Odrzucenia
Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia zwrotów, które wykazują oznaki zużycia lub nie spełniają powyższych kryteriów. Za wysyłkę zwrotną i wszelkie cła zwrotne odpowiada klient.
- Stan Produktu
-
- Wymagane Dokumenty
Aby pobrać formularze i inne wymagane dokumenty do zwrotu i wymiany.
Formularz zwrotu, kliknij tutaj.
Formularz wymiany, kliknij tutaj. - Wymagane Dokumenty
-
- Zwrot Kosztów
Zwroty kosztów zostaną dokonane zgodnie z metodą płatności używaną podczas zakupu, z wyjątkiem kart podarunkowych. - Opłaty za Wysyłkę Zwrotną
Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient. W przypadku wymiany klient pokrywa koszt paczki zwrotnej, a koszty wysyłki nowego towaru pokrywamy my. - Cła i Podatki
Wszystkie cła i podatki są pokrywane przez klienta.
- Zwrot Kosztów
-
Proces Reklamacji
Towary są klasyfikowane jako wadliwe, jeśli zostały otrzymane w stanie uszkodzonym lub w przypadku wystąpienia wady produkcyjnej w ciągu 2 lat od daty zakupu. Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie należy zgłaszać poprzez e-mail, dołączając zdjęcia wady, w celu wygenerowania etykiety zwrotnej. Formularz reklamacyjny można pobrać tutaj.Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. O ewentualnych brakach w zgłoszeniu powiadomimy Państwa niezwłocznie, przesyłając informację, jak je uzupełnić.