WYSYŁKA
-
Oferujemy bezpłatną wysyłkę dla zamówień powyżej 499 PLN.
Następujące opcje wysyłki są dostępne na całym świecie:
FEDEX/TNT - 5-7 dni roboczych
DPD - 1-2 dni robocze w Polsce; 2-4 dni robocze w Unii Europejskiej
InPost paczkomaty - 1-2 dni robocze
InPost kurier - 1-2 dni roboczeProsimy o odczekanie do 1-3 dni roboczych na przetworzenie, zanim zamówienia zostaną wysłane z naszego magazynu.
W czasie akcji promocyjnych czas wysyłki zamówień może się wydłużyć o dodatkowe 3 dni robocze, ze względu na szycie produktów pod zamówienie.
Nie wysyłamy paczek do skrytek pocztowych ani APO/FPO.
-
Wszystkie przesyłki międzynarodowe mogą podlegać opłatom celnym i podatkom. Za wszystkie podatki i opłaty celne odpowiada klient i nie są one wliczone w koszt zamówienia ani koszty wysyłki. Więcej informacji można znaleźć na lokalnej stronie internetowej urzędu celnego.
-
Możesz śledzić swoje zamówienie za pomocą informacji o śledzeniu podanych w wiadomości e-mail z powiadomieniem o wysyłce lub logując się na swoje konto na perilla.pl
Jeśli łącze śledzenia przesyłki dla zamówienia nie wykazuje aktywności lub ruchu przez ponad 5 dni roboczych, skontaktuj się z działem obsługi klienta w celu zbadania sprawy.
-
Adresów wysyłki nie można zmienić. Wysyłka będzie realizowana wyłącznie na adres podany podczas składania zamówienia.
-
Wiemy, że mogą wystąpić problemy z przewoźnikiem i opóźnienia. Okazuje się, że niektórzy przewoźnicy mogą zeskanować paczkę jako "Dostarczoną", gdy jest ona nadal niedostępna do doręczenia, a czasami fizycznie dostarczą paczkę w ciągu następnych czterech dni roboczych.
Po 4 dniach roboczych, jeśli Twoje zamówienie jest wyświetlane jako "Dostarczone" przez przewoźnika, a Ty nadal nie znalazłeś swojej paczki i sprawdziłeś obszar wokół adresu dostawy, skontaktuj się z obsługą klienta w celu uzyskania pomocy.
Należy pamiętać, że firma PERILLA nie ponosi odpowiedzialności za zaginione paczki oznaczone jako dostarczone. Jeśli uważasz, że została ona nieprawidłowo dostarczona, zalecamy złożenie reklamacji bezpośrednio u przewoźnika. W tym momencie nie jesteśmy obecnie uprawnieni do zamówień zwrotnych lub wymiany i wymagamy złożenia nowego zamówienia ze zwróconymi środkami.
Jeśli link śledzenia zamówienia przez przewoźnika nie wykazuje aktywności lub ruchu przez ponad 5 dni roboczych, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu zbadania sprawy. -
W przypadku nie odebrania lub odmowy przyjęcia paczki koszty przesyłki zwrotnej zostaną odliczone od kwoty zamówienia do zwrotu.
Gdy klient dokonał zamówienia za pobraniem i nie odebrał paczki, sprzedawca ma prawo zablokować lub anulować zamówienia za pobraniem w przyszłości.